Вівторок, 26.09.2017, 20:21
Вітаю Вас Гость | RSS

Чорнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Інформація
Форма входу
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Кнопка нашого сайту
Сайт Чорнянської ЗОШ
Хмарка тегів

Модель школи

Педколектив закладу  працює над реалізацією моделі  

Школа  сприяння  здоров'ю  та  козацького  гарту

 

Чорнянська ЗОШ І – ІІІ ст»  у 2005 році приєдналося до мережі шкіл сприяння здоров’ю і розробили свою модель Школи культури здоров’я.

 

Кажуть, щоб виростити людину,  треба давати їй чотири уроки на день на протязі десяти років. Ось ці уроки: Здоров’я, Любов, Мудрість та Праця. 

 

У 2005 році ми зупинились перед вибором, над якою проблемою нам працювати: над розвитком творчих здібностей у школярів чи над проблемою збереження здоров’я всіх учасників навчально – виховного процесу.

 

Ми звернулися до способу життя наших вчителів і учнів. Лише окремими штрихами зупинимось на проблемах.

 

«Рух є життя» - а як з цим у нас?

 

Раціональне збалансоване харчування – основа життя і здоровя: чи так це в нашому об'єднанні?

 

А унікальність, індивідуальність, неповторність «Я» школяра і педагога – чи втілена в умовах нашого об'єднання?

 

Комфортні умови для фізичного, духовного й інтелектуального розвитку – а чи комфортно у наших класах і коридорах?

 

Щоб вирішити дане питання, нам довелось проаналізувати роботу об'єднання за попередні 5 років, провести діагностування вчителів, анкетування вчителів, учнів, вивчити запити дітей та їх батьків,  проаналізувати матеріально – технічну базу об’єднання. Ця робота дозволила зробити висновок, що нам  необхідно зупинитися на проблемі збереження здоров’я школярів.

 

Матеріально – технічна база та фахове забезпечення дозволяло нам це зробити.   

 

Але, головне,  найпереконливішим аргументом став моніторинг здоров’я 

 

Проблема здоров’я дітей стояла тоді перед нами досить гостро.  Нам треба було вирішити нелегке завдання «як навчаючись, зберегти здоров’я»

 

Ми  вирішили для себе, що  пропаганда та стимулювання здорового способу життя педагогів та вихованців – основний стрижневий напрям навчально – виховного  процесу, тому що стан оптимальної працездатності, як дорослої людини так і школяра, нерозривно пов’язана з хорошим самопочуттям, з найкращим функціонуванням усіх систем організму. Здорова дитина із радістю та задоволенням включається в усі види навчальної діяльності: інтелектуально – пізнавальну, трудову, громадську, фізкультурну чи ігрову. Важко уявити серед активних дітей дитину, у якої болить голова, або постійно перебуває у стані апатії, лінощів думки, або у постійній нервовій напрузі, боїться всього: грому, блискавки, низької оцінки.

 

 І на серпневій педраді у 2005 році було вирішено приєднатися  до мережі шкіл сприяння здоров’ю.

 

Насамперед ми вивчили нормативні документи у яких висвітлюється питання здоров’я і на їх основі розробили статут свого навчального закладу,  перспективний план роботи об’єднання на 2005 – 2010 роки, концепцію Школи культури здоров’я  та План реалізації Концепції .  Була розроблена модель школи, герб, емблема

 

 
 

У нас працює  тренінг - центр «Вчись вчити», на якому розглядаються проблеми збереження здоров’я школярів під час здійснення навчально – виховного процесу. Заняття проходять у формі проведення тренінгів

 

Проблема формування здорової особистості проходить також через методичні осередки, які працюють у нашому об’єднанні

 

Коли йдеться про здоров’я, то найчастіше мають на увазі його фізичний аспект. Ми звертаємо увагу на психічне здоров’я, адже саме від нього залежить ставлення людини до себе.  У нас працює практичний психолог, яка  крім діагностик, анкетувань веде заняття факультативу «Сприяння просвітницькій роботі по формуванню здорового способу життя за програмою «Рівний - рівному», веде психологічний тренінг для вчителів, проводить індивідуальні заняття з дітьми.

 

 

 Детальніше:

/1111111/shkola_kulturi_zdorov_ja.doc

Пошук
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2017